Cool After School

Bent u op zoek naar een BSO waar sport en spel, gezonde voeding en veel buiten zijn centraal staan? Dan is Cool After School de juiste plek. Met behulp van een op leeftijd en competentie gedifferentieerd sport- en spelaanbod bieden wij verantwoorde en gezonde kinderopvang aan basisschoolleerlingen.

Bij Cool After School staat de evenwichtige groei en ontwikkeling van de kinderen altijd centraal. Zij leren om op een plezierige manier met elkaar om te gaan en om op een uitdagende manier te sporten en te spelen. Daarnaast vergaren zij diverse capaciteiten die zowel in hun sportieve als dagelijkse leven gebruikt kunnen worden.

Mocht u geïnteresseerd zijn of meer informatie willen, kijk dan gerust op www.coolafterschool.nl. U kunt ons ook telefonisch bereiken via 06-13460616 (Kevin) of 06-38175528 (Sven) of een e-mail sturen naar coolafterschool.bso@gmail.com.

Wij zijn Cool After School en hopelijk zijn jullie dat ook!